Všeobecné obchodní podmínky
Všeobecná ustanovení
1. Tyto obchodní podmínky platí pro objednávku a poskytování služeb společností Cardiolab s.r.o (dále jen „Služby“).
2. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti jednotlivých smluvních stran, tedy mezi klientem (dále pouze Klient) a poskytovatelem služeb. Tím je společnost CARDIOLAB s.r.o. (dále také Poskytovatel), se sídlem Štíbrova 1220/4, Kobylisy, 182 00 Praha 8, IČ: 01763121 zapsaná v OR u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 266554 (dále jen „Cardiolab s.r.o)
3. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel (Klient), řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen Občanský zákoník) a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen Spotřebitelský zákon). Pro spotřebitele z jiných zemí než České republiky se řídí právní vztahy neupravené obchodními podmínkami dále subsidiárně příslušnou právní úpravou na ochranu spotřebitele v zemi původu spotřebitele.
4. Předmětem Služeb je poskytování zátěžových testů, kardiologického preventivního poradenství, výživových konzultací, koučinku a trenérských služeb a jiných souvisejících programů a poradenství v oblasti celkového zdraví.
Vymezení pojmů a smluvní vztah
1. Tyto obchodní podmínky platí pro objednávku a poskytování služeb společností Cardiolab s.r.o (dále jen „Služby“).
2. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti jednotlivých smluvních stran, tedy mezi klientem (dále pouze Klient) a poskytovatelem služeb. Tím je společnost CARDIOLAB s.r.o. (dále také Poskytovatel), se sídlem Štíbrova 1220/4, Kobylisy, 182 00 Praha 8, IČ: 01763121 zapsaná v OR u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 266554 (dále jen „Cardiolab s.r.o)
3. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel (Klient), řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen Občanský zákoník) a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen Spotřebitelský zákon). Pro spotřebitele z jiných zemí než České republiky se řídí právní vztahy neupravené obchodními podmínkami dále subsidiárně příslušnou právní úpravou na ochranu spotřebitele v zemi původu spotřebitele.
4. Předmětem Služeb je poskytování zátěžových testů, kardiologického preventivního poradenství, výživových konzultací, koučinku a trenérských služeb a jiných souvisejících programů a poradenství v oblasti celkového zdraví.
Vymezení pojmů a smluvní informace o charakteru poskytovaných služeb
1. Služby nejsou zdravotními službami. Společnost Cardiolab není poskytovatelem zdravotní péče. Služby nejsou zdravotními službami (zdravotní péčí) ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o zdravotních službách“), ani specifickými zdravotními službami ve smyslu zákona č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů.
2. Omezení odpovědnosti Poskytovatele Veškeré Služby provedené Poskytovatelem nemají charakter lékařského vyšetření, platnost lékařské zprávy či lékařské dokumentace a mají pouze konzultační, doporučující a informativní charakter. Pokud stav Klienta vyžaduje zvláštní přístup, je jeho povinnost poradit se o čerpání Služeb se svým lékařem a o těchto skutečnostech informovat Poskytovatele Služeb.
3. Služby spojené s provedením zátěžové diagnostiky podstupuje Klient na svou vlastní zodpovědnost a riziko, za případné komplikace nepřebírá Poskytovatel zodpovědnost. Souhlas s obchodními podmínkami je takto považován za informovaný souhlas s provedením zátěžových a preventivních testů.
4. Standard poskytování Služeb. Poskytovatel je povinen poskytovat vám Služby odborně a pečlivě.
5. Ačkoli vám budou Služby poskytovány v souladu s aktuálními vědeckými poznatky, nemůžeme zaručit, že bude dosaženo výsledku, který si přejete (např. zvýšení výkonnosti, snížení hmotnosti o určitý počet kilogramů nebo určitý zdravotní benefit). Dosažení tohoto výsledku závisí na řadě faktorů, které nejsou zcela pod kontrolou Poskytovatele (např. vliv prostředí a součinnosti Klienta).
Objednávka služby
1. Uzavřením smluvního vztahu kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, se storno podmínkami a s podmínkami ochrany osobních údajů a podmínkami využití technologie „cookies“ na webovém portálu Cardiolab a že s nimi souhlasí.
2. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
3. Ke každé objednávce je vystavena a přiložena faktura/daňový doklad.
Zrušení objednávky ze strany klienta a storno podmínky
1. Zrušení Objednávky a závazného termínu pro nabízené Služby charakteru konzultací či různých typů zátěžových testů lze za těchto storno podmínek:
- 14 dní a více kalendářních dnů před dohodnutým termínem vrací Poskytovatel 100%ceny objednané Služby
- 7-14 dní kalendářních dnů před dohodnutým termínem vrací spotřebitel Klientovi 50%ceny objednané Služby
- 7 kalendářních dnů a méně před dohodnutým termínem platí 100% storno poplatek či možnost 50% ceny převést jako voucher na jiný termín nabízených služeb
2. Objednávky on-line služeb, jednorázových služeb charakteru školení, workshopů či předem definovaných jiných služeb provedené elektronickou formou lze zrušit pouze výjimečně, a to vždy pouze se souhlasem prodávajícího a za individuálně dohodnutých podmínek.
3. Žádost o zrušení objednávky je třeba sdělit prostřednictvím e-mailu: info@cardiolab.cz bez zbytečného odkladu.
4. Pokud se jedná o prodej online služeb, není možné využívat právo na vrácení zboží v 14 denní lhůtě.
5. Pokud si Klient neodebere objednanou službu bez předešlého zrušení objednávky (akceptované Poskytovalem), nese Klient veškeré vzniklé náklady s tímto obchodním případem.
Cena služeb
1. Všechny ceny uvedené na webovém portálu jsou platné a konečné. Cardiolab s.r.o není plátcem DPH, cena se nebude dále navyšovat o žádné další poplatky, spotřební materiály a podobně – ty jsou již zahrnuty v ceně služby.
2. Klient má možnost se před provedením objednávky seznámit se skutečností, po jakou dobu zůstává nabídka nebo cena v platnosti.
Způsob platby
1. U elektronických objednávek bankovním převodem – internetový obchod Vám poskytne platební informace pro zajištění zaplacení Vaší objednávky.
2. U ostatních objednávek bankovním převodem při objednání závazného termínu služby či v hotovosti při převzetí služby.
Závěrečná ustanovení
1. Tyto Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí Objednávky (smlouvy o poskytování Služeb) uzavřené mezi Klientem na straně jedné a Poskytovatelem na straně druhé.
2. Práva a povinnosti vyplývající z těchto Obchodních podmínek jsou součástí vašeho smluvního vztahu s Poskytovatelem.
3. Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek v souladu s zákony české legislativy. Dnem vydání nových obchodních podmínek předchozí obchodní podmínky pozbývají platnosti.
4. Veškeré obchodní podmínky, které nejsou uvedené výše, se řídí platnými zákony České republiky.
5. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 8.11.2024